TECZKI REKLAMOWE JAKO ELEMENT STRATEGII FIRMY

Teczki reklamowe – element strategii firmy to popularna nazwa szkoleń organizowanych obecnie w wielu firmach. Z racji tego, że w naszym kraju istnieje bardzo wiele różnych firm, które muszą walczyć o swoje miejsce na rynku, starają się one wykorzystywać różne formy reklamy i dodarcia do potencjalnego klienta. W mniejszych firmach mogą to być ulotki roznoszone do skrzynek pocztowych i rozdawane na ulicach miast przez ulotkarzy. Inne firmy zamieszczają plakaty dotyczące swojej działalności na różnych tablicach ogłoszeń oraz na billboardach. Zdarza się także, że wyznaczeni do tego pracownicy firmy wykonują telefony do losowo wybranych abonentów i starają się namówić ich do skorzystania z oferty swojej firmy. Co jakiś czas organizowane są również różne akcje promocyjne i rabatowe, które mają zachęcić do zaopatrzenia się w produkty określonej marki. Jednak najlepszą reklamą dla każdej firmy jest zadowolony klient, który będzie zachęcał swoich znajomych do skorzystania z usług konkretnej firmy. Dlatego na każdym szkoleniu firmowym, również dotyczącym zagadnienia Teczki reklamowe – element strategii firmy omawiane są na początku wszystkie metody prowadzenia akcji marketingowej.

Oprócz akcji reklamowych realizowanych w celu pozyskania nowego klienta, pracownicy firm uczeni są tego, że każdy ich kontakt z klientem może być swego rodzaju akcją reklamową. Muszą oni pamiętać, że każdego klienta trzeba zachęcać do ponownego korzystania z oferty konkretnej firmy i nawet podpisana już umowa może zostać zerwana przez niezadowolonego klienta. Podjęcie takiej decyzji będzie niekorzystne nie tylko dla klienta, który straci przysługujący mu rabat i będzie musiał zapłacić jakąś karę, ale też dla firmy oferującej mu swoje usługi, ponieważ może się okazać, że niezadowolony klient opowie swoim znajomym o tym, dlaczego wolał zapłacić karę umowną niż kontynuować współpracę z jakąś firmą. Dlatego pracownicy firm często posiadają przy sobie teczki reklamowe, które są rozdawane klientom w trakcie podpisywania z nimi umowy. Zdarza się, że są również odpowiedzialni za samo przygotowanie teczek reklamowych, dlatego szkolenie Teczki reklamowe – element strategii firmy dotyczy omówienia zasad tworzenia takich teczek. Ważne jest, aby tego rodzaju teczki posiadały logo firmy, którą mają reklamować, dobre hasło reklamowe, a to wszystko powinno zostać wykonane w charakterystycznej kolorystyce. Powinny znajdować się na nich również dane adresowe firmy, a w ich wnętrzu wizytówka pracownika firmy.